ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

Филтрирај од овде
  •  Зошто да пазарувам како регистриран клиент?

    •  Може ли да пазарувам како нерегистриран клиент?

    •  Какви прединства ми даварегистрацијата во он-лине страната?

    •  Имам ли историја на порачките?

    • Дали се заштитени личните податоци?

    •  Можам ли да порачам одново од истиот производ без да минам низ целиот процес?

    •   Дали можам да го испратам производот на друга адреса наместо на мојата?

    •  Колку често имате попусти?

    •  Какво е потеклото на производите?

    •  Имат ли гаранција производите?

    •  Дали вршите достава до мојот Град или Село во Македонија?

    •  Можам ли да го разгледам производот пред да го платам ?

    •  Можам ли да го врнам производот доколку не ми се допаѓа?

    •  Како можам да го платам производот? Можам ли директно на самото карго?

    • Дали е сигурно плаќањето на нашата он-лине продавница?

    •  За колку време ке пристигне мојата нарачка?

    •  Колку време имам на располагање да ја земам мојата порачка од куриерската служба?

    • Го добив производот скршен/отетен што да правам?

    •  Како можам да ве контактирам доколку имам прашања? 

     

     

    КЛИЕНТСКИ ПРАШАЊА, РЕГИСТРАЦИЈА И ПАЗАРУВАЊЕ

    • Когато пазарувате како регистриран клиент од он-лине продавницата AUTOLUX, Ви се собираат нарачките во  историа на Вашите поръчки. Тоа после некое време ви дава правото да користите големи попусти. Порачките како нерисгистриран корисник не ви се покажуваат во историја на порачки. Направете уште сега регистрација со  e-mail или Facebook во AUTOLUX.

    • Други предности на регистрираните корисници е: история на порачките, користење на омилените продукти и др.

     
    МОЖАМ ЛИ ДА ПАЗАРУВАМ КАКО НЕРЕГИСТРИРАН КОРИСНИК (БЕЗ РЕГИСТАЦИЈА)? 

    • Да, можете! Додадете неограничен број производи во Вашата он-лине кошница. Кога ке ја завршите вашата порачка пополнете ги Вашите лични податоци за испорака на истите..

     
    КАКВИ ПРЕДИНСТВА МИ ДАВА РЕГИСТРАЦИЈАТА ВО ОН-ЛИНЕ ПРОДАВНИЦАТА? 

    Регистрацијата во  autolux.mk Ви дава много дополнителни бонуси во пазарувањето.

    • Можете да го следите статусот на Вашата порачка.

    • Можете да ги следите актуалните цени на сите продукти.

    • Можете да добивате различни попусти и подароци на базата на количините на вашите претходни порачки.

    • Можете да ги пополните своите лични податоци веднаш и да ги користите повеке кратно  при пазарување  од нашите он-лине продавници.

     
     
    ИМАМ ЛИ ИСТОРИЈА НА ПОРАЧКИТЕ? 

    • Да, имате историја на  порачките. Откако   сте купиле одреден продукт од нас, можете да порачате одново.

     
     ДАЛИ СЕ ЗАШТИТЕНИ НАШИТЕ ЛИЧНИ ПОДАТОЦИ
    ? 

    • Да, зашитени се! Нашите веб страни се под висока заштита, а он-лине  плаќањето  се води преку виртуелни ПОС терминали со врска со висока сигурност.

     
     
    МОЖАМ ЛИ ДА ПОРАЧАМ ОДНОВО ИСТИОТ  ПРИЗВОД  БРЗО, БЕЗ ДА МИНАМ НИЗ ЦЕЛИОТ ПРОЦЕС НА ПАЗАРУВАЊЕ? 

    • Да, можете! Во менюто „Моите порачки” можете да ги следите своите порачки и да порачате продукти со веке внесените податоци.

     
     МОЖАМ ЛИ ДА ЈА ИЗПРАТАМ  ПРАТКАТА ДО ДРУГА  АДРЕСА, А  ДА НЕ  МОЈАТА? 

    • Да, тоа е возможно! Додадете нова адреса во  вашиот профил, откако ке завршитесо порачката, трябва да ја изберете другата  адреса за достава.

     
     
    КОЛКО ЧЕСТО ИМАТЕ ПОПУСТИ? 

    • Системот  за промоции и попусти е сконцентрирана во тоа што секој нов продукт да биде пуштен со попуст, за да достигне до повеке клиенти на пристапна цена. Се разбира, правиме различни промоции на одделни продукти или категории продукти.

     

    .

  •